środa, 28 października 2015

Produkcje obsady: Crystal Reed


Chociaż Crystal nie jest już w stałej obsadzie i jej postać nie wróci, uważam, że powinna dostać swoją notkę. Przez 3 sezony była główną postacią żeńską, a to wcale nie było tak dawno. Wiem, że Ania dodawała post z jej produkcjami, ale ja chciałabym krótko opisać te produkcje i w miarę możliwości dodać linki i zdjęcia do nich. Miłego!  


Rozwiń to >>

Crystal jest aktywna zawodowo od 2010 roku. 
Filmy:

Skyline [2010]
"Kiedy nad Los Angeles pojawiają się dziwne niebieskie światła, zaczynają znikać mieszkańcy. Ocalałym pozostaje walka o życie z obcymi."
Crystal gra w tym filmie Denise. Film obejrzałam przez wzgląd na nią, ale jest strasznie mało ambitny. Ledwo dobrnęłam do końca i często przewijałam, kiedy Reed nie pojawiała się na ekranie. Widać, że film niskobudżetowy

Niestety nie znalazłam odpowiedniego zdjęcia. Starałam się, jednak żadne nie było z tego filmu. Amerykańska komedia romantyczna. Crystal grała u boku Julianne Moore, Ryana Goslinga czy Emmy Stone. Postać Amy Johnson. Oglądałam ten film i przyznam się bez bicia, że nie pamiętam postaci Crystal! Chyba pamięć mi szwankuje.
"Idealne życie Cala Weavera rozpada się, gdy dowiaduje się, że żona go zdradza. Po kilkudziesięciu latach znowu umawia się na randki. Pomaga mu w tym młody Jacob."

"Aby uwieść dziewczynę swoich marzeń, Christian postanawia udawać Żyda."
Crystal gra tutaj drobną rolę Rebecci Ogin. 

 Rola Bess. Film naprawdę fajny, polecam
"Bess zakochuje się w szkolnym sportowcu. Jej zauroczenie stopniowo przechodzi w obsesję."

Oglądając ten film, mamy wrażenie, że Bess jest zamieszana w te wszystkie tajemnicze sytuacje związane ze szkolnym sportowcem. Jak bardzo się jednak mylimy... ;) Warto obejrzeć. Film polecam.

Seriale:

  • CSI: Kryminalne zagadki Las Vegas [2010] jako Julie, epizod "Lost and Found"
  • The Hard Times of RJ Berger [2010] jako Renee, epizod "The Berger Cometh"
  • Partnerki [2010] jako Natalie, epizod "She Works Hard for the Money"
  •  CSI: NY [2010] jako Jules, epizod "Damned If You Do"
  •  Drop Dead Diva [2011] jako Ali, epizod "He said, she said"
  • Teen Wolf

3 komentarze:

  1. A kojarzę Crystal tylko w "Kocha Lubi Szanuje", pozostałych filmów jakoś nie widziałam. Ona tam występuje jak ten facet idzie z kumplami do klubu i tam ją poznaje.
    Proszę foteczki:
    http://coolspotters.com/files/photos/727207/crystal-reed-and-crazy-stupid-love-gallery.jpg
    http://33.media.tumblr.com/tumblr_mdhbxmfEhY1qbbseto1_500.gif

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana za zdjęcia, już kojarzę ten moment! :)

      Usuń
  2. Lubię Crystal. Oglądałam z nią "kocha lubi szanuje", "skyline" i właśnie ten "crush" jest dobrą aktorką ;) ale stać ją na lepsze produkcje i liczę na to! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...