poniedziałek, 26 października 2015

Teen Wolf Movie?

Cześć wam wszystkim! Jak wam mija dzisiejszy dzień?
Buszując po internecie, natrafiłam na kilka bardzo ciekawych filmików FANOWSKICH związanych z Teen Wolf jako filmem. Fani postarali się robiąc trailery do rzekomych filmów, jednocześnie zachęcając nas do obejrzenia samego serialu, czy konkretnego odcinka. Kawał dobrej roboty ;)


 

rozwiń to >>



kolejność przypadkowa.

1. Motel California.
Filmik nawiązuje do odcinka o tym samym tytule, dlatego jeśli ktoś nie ogląda TW, to na pewno skusi się na obejrzenie tego odcinka po obejrzeniu tego filmiku! Wciąga niesamowicie, dynamika i sceny są świetnie połączone w jedną genialną całość.

2. The Yelling Woman.
Lydia jako Banshee, krzycząca kobieta. Nie przeraża was taka propozycja? ;)

3. The Divine Move 
Kolejny filmik nawiązujący do konkretnego odcinka. W dodatku jest to drugi, tuż za Motel California, mój ulubiony odcinek z 3 sezonu, więc jak najbardziej polecam obejrzeć ten filmik!

4. The Dread Doctors. 
Nawiązuje do 5 sezonu i naszych doktorków. Nie wiem jak wy, ale jestem zachwycona. 

5. The Benefactor. 

6. Miss You Already 
To jest chyba jeden z najnowszych filmików, gdyż znajdują się tutaj sceny z 5 sezonu. Przyznam szczerze, że ten film mnie poruszył tak bardzo, że zachciało mi się w pewnym momencie płakać .

7. Brotherhood


I co powiecie na coś takiego? Czy jest jakiś filmik, który zachęciłby was do obejrzenia filmu? :)

2 komentarze:

  1. Ja to znam! Wpadłam na to całkowicie przypadkowo, kiedy szukałam zwiastunów do anglojęzycznych fanfików. bardzo mi się podobał "Nemeton Night Club", ale to pewnie przez ten kawałek w tle, którego słucha mój brat. Mnie najbardziej podobał się inny. On jest taki no... dziewczyński. Zobacz sama: http://www.youtube.com/watch?v=V2oV9KZyTN4 Popróbuj sobie jeszcze openingów fanmade. Niektóre są w stylu innych seriali. "Czarodziejki", "Anioł Ciemności", "Psych", a nawet "Pewer Rengers". Niektórzy oczywiście są na tyle kreatywni, że tworzą własny styl, podkładając np. ulubioną piosenkę. Jeśli masz takie życzenie, jutro mogę Ci podrzucić kilka linków ze swoimi ulubionymi. Super notka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, bardzo mi miło! ;) Oczywiście znalazłam wiele przeróżnych filmików i openingów, ale na chwilę obecną tylko te przypadły mi do gustu, a ten filmik z linku, co podesłałaś po prostu od razu poprawia humor! :)

      Moniaa.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...