poniedziałek, 11 stycznia 2016

Najpiękniejsza historia w TW!


Nie myśleliście chyba, że ominę tę kwestię i zostawię ją tylko na jeden post? O niee! Muszą być gify, musi być osobny post. Relacja między nimi jest najcudowniejszą relacją w serialach jaką kiedykolwiek spotkałam - a oglądam milion serialów. Uwielbiam każdą ich scenę, uwielbiam ich kwestie i uwielbiam tych aktorów. Te gify są po prostu zwieńczeniem całej relacji - nie mogę napisać nic więcej. One oddają wszystko.




Wciąż masz mnie.
Nie mogę stracić obojga rodziców, rozumiesz? Nie ich oboje.
Muszę wiedzieć wszystko. Jak mam inaczej się tobą zaopiekować? Nie masz się mną opiekować. Jestem tatą, ty synem.
Gdzie mój tata?
Tato! Nic się nie stało.
Stiles był razem z Claudią kiedy umarła.
Tato?
Okej Stiles, wciąż masz mnie.

1 komentarz:

  1. to jest naprawdę piękna historia. Oni jak o siebie dbają, walczą, mają tylko siebie... Cudo.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...