wtorek, 19 stycznia 2016

Sneak peek 5x13!

Już dziś kolejny odcinek, zobaczcie przedpremierowo kilka kwestii aktorów!

Wiemy co planuje Theo.


Po więcej zapraszam do rozwinięcia! 



Valack używał Twojego krzyku jako narzędzia poprzez skupianie go.






Nie możesz go znaleźć prawda? Prawdopodobnie nie wiesz od czego zacząć. Nie znajdziesz go. Bądźmy szczerzy, prawdopodobnie już nie żyje. Zastanawiam się co zrobi Scott gdy dowie się, że to Twoja wina.
Mogłabym Cię zabić.
Nie zabijesz, za bardzo mnie lubisz. Pozwoliłem też by Stiles skopał mi tyłek, ale on nie złamał mi żadnej kości. Mogę pomóc Ci ich znaleźć.
Jak?
Doktorzy Strachu, wiemy jak oni wszystkich znajdują.


Zobaczymy Scilesa szukającego Kirę.

2 komentarze:

  1. Ja po prostu nie mogę się doczekać już jutra, żeby obejrzeć nowy odcinek!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Brakuje mi Sciry!!! <3 ;c Oni tak świetnie do siebie pasują <3
    //Scottlove

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...