środa, 20 stycznia 2016

Spoiler! Czy ktoś wróci do serialu?


 

Cześć wszystkim! W oczekiwaniu na napisy do nowego odcinka, chętnych zapraszam do rozwinięcia, gdzie przeczytacie coś o powrocie pewnych postaci w kolejnych sezonach. Chętnych zapraszam do rozwinięcia!

rozwiń to >>

Jeff jest jedną z takich osób, które uwielbiają dużo mówić i marzyć, a przynajmniej tak wywnioskowałam w związku z tymi wszystkimi informacjami, które nam podaje, a nie wszystkie się sprawdzają. Weźcie pod uwagę to, że nie wszystko też zależy od "chcę" ;)

Jest pomysły na 6 sezon, a co za tym idzie, Jeff chciałby sprowadzić kilka starych i dobrze nam znanych postaci. 
Istnieje szansa na powrót: Jacksona (Colton Haynes), aby dopowiedzieć historię jego rodziny. Isaac'a, (Daniel Sharman), który otrzymałby jedną z głównych ról, Chris Argent (JR Bourne), który teraz pojawił się na moment, a w planach byłoby pozostawienie do na dłużej, Derek (Tyler Hoechlin), na którego powrót jest szansa w 6B, a także Ethan (Charlie Carver), który przecież żyje, Brett (Cody Saintgnue), dla którego istnieje szansa na własne stado oraz... Danny (Keahu Kahuanui)!


Musimy jednak pamiętać, że wszystko zależy przecież od chęci aktorów i ich czasu na projekty. Bretta na pewno ujrzymy jeszcze w tym sezonie, a być może dostanie taki wątek, który wpłynie na rozwój jego postaci w sezonie 6A i późniejszym 6B. Na razie nie ma co liczyć na jakiekolwiek fakty. Są to tylko zwykłe słowa.

A wy kogo z wyżej wymienionych postaci chcielibyście zobaczyć w sezonie 6?

14 komentarzy:

  1. Najbardziej się cieszę z możliwego powrotu Derek'a i Issac'a, oni tworzyli świetną i zabawną atmosferę niezależnie od sceny. <3
    W ogóle jestem zaskoczona, że chcą przywrócić Jackson'a ;o Ciekawa jestem co z tego wszystkiego wyjdzie. <3
    //Scottlove

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chce Isaaca i Bretta jak najwięcej <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. To taki koleś ze stada Satomi, który w czwórce nie cierpiał Liama. Scott praktycznie wyratował go od Violet.

      Usuń
  4. Ja chciałabym najbardziej zobaczyć Dereka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam nadzieję, że znowu pojawi się Danny i Ethan bo ich mi chyba najbardziej brakuje. Koniecznie w pakiecie! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym najbardziej chciała, żeby Allison wróciła. Mam nadzieję, że to możliwe w związku z tym, że Kira odeszła i już nie wróci (z czego się BAAARDZOOO cieszę). Dodatkowo w 5 sezonie Crystal pojawiła się jako jej krewna, więc może wróci. Bardzo na to liczę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mojego Kochanego Derek'a. ❤💖💞

    OdpowiedzUsuń
  9. Isaac i Derek po prostu MUSZĄ wrócić. Podobno potwierdzono że Daniel Sharman wraca...OBY!♡♡♡Moje serduszko musi wrócić!♡♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim marzeniem jest zobaczyć Isaaca. Możecie się ze mną kłócić, ale wydaje mi się, że wątek jego i jego ojca został zbyt mało rozwinięty, a sam Lahey jest po prostu... Po prostu go kocham, ok? (I tego "ok" nie czytasz jak "okej" tylko jak "ok", ok? xD)

    OdpowiedzUsuń
  11. Alisson to moje marzenie zeby wróciła ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. ponoć alisson grała jako krewna kiry więc bardzo bym chciała żeby wróciła a pozatym jak patrzałam na yt na trailery to scott się obrócił a za nim stała allison w grzywce i on ,, allison?? '' więc w to raczej wątpie ale kto wie może wróci …… oglądałam też jak bawiła się przed lustrem że jest miła a jak by wróciła to jedynie jako czarny charakter to by nie spowodowalo że bym jej nie lubila ale jak była przed tym lustrem w grzywce to mówiła coś ,, hey scott '' ,,hey scott'' i jest możliwość powrotu ale jak oglądałam wywiad to crystal reed (allison ) mówiła że nie chce już grać jako nastolatka mając 29 lat … a jeśli była by taka możliwość trzymam kciuki … co do niej ( sry za rozpisanie się ) to jeszcze ogl jak stała w kawiarni a tam z tej kawiarni wychodzący issac -- ogl jak alisson i issac byli w jakimś lesie co w żadnym sezonie i odcinku nie spotkałam do tej pory --- mam nadzieje ze wróci tak bym chciała ( polecam poczytać może was to zachęci do allison powrotu
    ) któż wie może pojawi się w 6 sezonie w grzywce ………. pisali jej inicjały serialowe w bibliotece na stoliku czy tam pod książkami i miała spiętą grzywkę i było widać że trochę się zmieniło i wgl że ta grzywka to trochę nwm ……… trzymam kciuki nawet jako czarny charakter niech powróci

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...