czwartek, 18 lutego 2016

Cabin Fever z udziałem Gage Goligthly

Cześć wszystkim! Mam dla was zwiastun filmu, w którym miała okazję zagrać Gage Golightly, czyli serialowa Erica. 


  
  

rozwiń to >>


Gatunek: Horror, Thriller
Opis: Grupa studentów wybiera się na weekendowy wypoczynek z dala od domu, gdzie narażeniu są na niezwykle niebezpiecznego wirusa, "pożerającego" ich ciało.

Film wyreżyserowany przez Travis Z i  jest to remake filmu z 2002 roku, o tym samym tytule. 

Obsada: Gage Golightly, Matthew Daddario, Nadine Crocker, Dustin Ingram, Louise Linton, Samuel Davis

Film został wydany w dniu 12 lutego 2016 roku przez IFC Midnight.

Inny zwiastun: <<klik>>
Poniżej kilka gifów:

  
  
  
 

  
  
  

2 komentarze:

  1. Trafiłam na ten film przez wzgląd na Matta, bo uwielbiam go, odkąd zaczęłam oglądać Shadowhunters i po prostu nie mogłam się oprzeć nie obejrzeniu zwiastunu! Niedawno, bodajże na TV plus kilka dni temu, leciała pierwsza, oryginalna część tego filmu.
    A Gage jest mimo wszystko ślicznie w tej grzyweczce!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodam, że grupa Hatak właśnie opublikowała napisy do tego filmu, czyli niedługo będziemy mogli obejrzeć go z polskimi napisami :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...